مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران گفت: بوت‌کمپ‌های ایده پردازی تهران با کمک خانواده‌های مؤثر پایتخت آغاز می‌شود.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران

همشهری آنلاین: مریم اردبیلی در مراسم رویداد «خانواده مانا» که در برج میلاد برگزار شد، با بیان اینکه تا یک ماه دیگر بوت کمپ‌های ایده پردازی تهران خانواده با کمک خانواده‌های مؤثر پایتخت آغاز می‌شود؛ اظهار کرد: در این رویداد چگونگی مسیر ایده پردازی، آشنایی با حوزه‌های مختلف جهت فعالیت و ایده پردازی، نحوه تشکیل تیم با خانواده‌های مرتبط در محله و روش ارسال ایده‌ها و چگونگی حمایت‌ها و بسیاری از موارد دیگر، ذیل مجموعه این رویداد به تمامی شرکت کنندگان اطلاع رسانی خواهد شد.

وی افزود: «خانواده» بزرگترین ارزش، تولیدکننده ارزش و یک نهاد هویت بخش جدی است که خداوند به طور طبیعی و فطری این نعمت بزرگ را برای ما خلق کرده است. خانواده آیه الهی است و هر کدام از خانواده‌های شهر تهران نقطه‌های نورانی امیدبخش برای پایتخت هستند.

اردبیلی با بیان اینکه در ادامه مسیر این رویداد در کنار همه خانواده‌های پایتخت هستیم، تصریح کرد: عنصر عامل، مؤثر و کنشگر، خانواده‌های شهر تهران هستند.

وی با تقدیر و تشکر از شهردار تهران و نهاد نمایندگی ولی فقیه در برگزاری این رویداد، خطاب به شرکت کنندگان اظهارکرد: با شناخت شما شرکت کنندگان به گنجینه عظیم و مؤثری دست پیدا کرده‌ایم.

مشاور شهردار تهران در امور زنان و خانواده همچنین گفت: عنصر مؤثر و عامل در این مسیر، شما شرکت کنندگان در این رویداد هستید و ما در کنار شما تسهیل گر، آماده کننده مسیر، خدمت‌گزار و همراه خواهیم بود. امیدوارم بتوانیم برای آینده نسل، با کمک خانواده‌ها شهر بهتری بسازیم.

مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران با اشاره به وجود مؤثر خانواده خاطرنشان کرد: در آینده، جهان ارزشمندترین گنجینه‌ای که می‌تواند تا هویت معنوی، دینی، ملی و هویت‌های دیگری را در دامان ما درست شکل بدهد و ما را به سوی هویت بخشی مؤثر هدایت کند حتماً وجود خانواده است.

مشاور شهردار تهران همچنین تصریح کرد: تنها، حمایت‌های مالی از خانواده کافی نیست بلکه در کنار حمایت‌های شرکت‌ها، مجموعه‌ها وگروه‌های مردمی باید باور داشته باشیم آن چیزی که مؤثر، اصیل و کارآمدتر از همه این موارد بوده وجود خانواده و ارتباط‌های خانواده محور در شهرمان است.

اردبیلی یادآورشد: مشاهده آثار شما در این رویداد که با سرانگشتان‌تان خلق شده است؛ به صورت نمادین نشان می‌دهد شهر ما با اثر انگشت خانواده رنگ می‌گیرد و ان شاءالله زندگی، پویایی، اصالت، هویت و روح جدیدی را برای شهر به ارمغان می‌آورد.

کد خبر 872618
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha